Pelan Simpanan Unik dan Khas dengan Pulangan Terjamin! Jom Set Temujanji dengan Kami! Manulife Terbaik

Manulife ManuSecure 5-20

Manulife ManuSecure 5-20

Adakah anda mencari pelan simpanan yang terjamin dan menguntungkan?
Biasanya kedua duanya ini datang dengan risiko yang tinggi. Bagaimana jika saya beritahu anda bahawa pelan Manulife ManuSecure 5-20 ini memberikan pilihan terbaik untuk anda.

Manulife ManuSecure 5-20
Manulife ManuSecure 5-20

Bagaimana ManuSecure 5-20 ni sebenarnya?

ManuSecure 5-20 adalah satu Pelan Simpanan yang jauh berbeza dengan sebarang pelan pelaburan yang anda biasa dengar. Anda biasa dengar atau memang ada terlibat dalam pelaburan Unit Trust, Pelaburan ASB, Pelaburan ASB Loan, Fix Deposit dan lain lain.

Tapi dalam pelan simpanan ManuSecure 5-20 ia adalah satu pelan unggul yang satu satunya unik dan sangat berbeza dengan skim skim pelaburan berasaskan insurans yang lain. Selepas membaca lebih lanjut anda akan lihat perbezaannya. Ada yang membandingkan dengan pelan dari syarikat insurans lain tapi pelan ini tidak memfokus kepada pampasan kematian, tapi lebih fokus kepada Guaranteed Cash Payment berterusan dari tahun pertama hingga tahun ke 20 (tiap tiap tahun ye, bukan selang dua tahun hehe).

Pertama, anda perlu faham objektif pelan ManuSecure 5-20 ini:


1- Mahukan Pulangan Tetap dan Terjamin, kerana anda tidak yakin dengan turun naik ekonomi semasa.
2- Anda ingin mempelbagaikan cabang pelaburan dan simpanan anda. ASB anda dah penuh, Unit Trust dah ada, fix deposit dah ada, pelaburan hartanah dah ada.
3- Anda mahukan suatu bentuk simpanan yang menghasilkan seolah olah "gaji tetap" (Guaranteed Cash Payment GCP) selama 20 tahun. Saya ulangi, 20 tahun secara konsisten! Wow! Wow! Wow!

 

Sebelum tu, syarat asas nak join ManuSecure 5-20:


1- Umur 14 hari - 60 tahun. Anda boleh manipulate jadi pelan tabungan pendidikan anak atau pelan persaraan anda.
2- Minimum pelaburan RM6000 setahun dan Maksimum RM120000 (tanpa medical check up). Lebih dari RM120000, bergantung pada medical check up dan underwriting.







Copyright © Manulife Malaysia Terbaik Designed by azhafizah.com